Gezocht: e-commerce SEA-specialist

Solliciteer nu

Gezocht: e-commerce SEA-specialist

Wil jij aan de slag bij een bedrijf waar jouw talent de ruimte krijgt? Waar je input altijd telt? Help jij mee om de groei-ambities van ons bedrijf meer dan waar te maken? En is AdWords jouw tweede taal? Dan is deze vacature voor jou!

            FULL-TIME · Woudenbergseweg 21, Zeist

Uren: 32-40
Locatie: Zeist
Denk- en werkniveau: HBO/WO
Salaris: marktconform + uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
Contract: jaarcontract met optie tot vast contract

Dit filmpje geeft je een idee van wie we zijn:

Teamleden

Tom


Yvonne

Bas

Mike

Matthijs

Wie zijn wij?

Kaarten Carrousel is een creatief en jong e-commerce bedrijf met gave technologie. Met ons platform stellen we onze klanten in staat persoonlijk drukwerk te maken, samen met de hulp van professionele ontwerpers. Een gave flyer, een onvergetelijk geboortekaartje, een inspirerend visitekaartje: producten waarmee je iets van jezelf laat zien! Dit doen we met een aantal eigen merken en in samenwerking met onze whitelabels. Inspirerende voorbeelden vind je op mooze.nl, hipdesign.nl en fuif.nl.

Sinds de oprichting in 2011 zijn we hard gegroeid. Inmiddels zetten meer dan 60 mensen hun talenten in voor het creëren van bijzondere momenten. Deze talenten én onze waarden vormen het kompas van onze cultuur.

We bouwen heel bewust aan een bedrijfscultuur waar iedereen zich gewaardeerd voelt. Ambitie en focus zijn net zo belangrijk als plezier en ruimte. Zo hebben we dagelijks een uitgebreide gezamenlijke lunch waar de cateraar ons iedere dag op een nieuwe specialiteit trakteert. Mocht je na al dit lekkers wat calorieën willen verbranden, dan zijn er volop mogelijkheden, zoals tafelvoetballen of een boswandeling maken naar de koikarpers in onze achtertuin. Niet uitdagend genoeg? Voeg je dan bij de diehards van het bedrijf die meedoen aan de Strongmanrun! ;-)

Wat ga je doen?

Je komt te werken in ons central intelligence-team met specialisten op het gebied van UX, CRO, BI, advertising en marketing automation. Met het team heb je directe impact op de groei van het bedrijf, door strategisch budgetten in te zetten en de conversie continu te verbeteren. Daarnaast werk je samen met diverse shops door ze te voorzien van inzichten en door campagnes te optimaliseren op basis van het actuele productaanbod. In eerste instantie krijg je samen met een directe collega de verantwoordelijkheid voor onze advertentiecampagnes. Uiteraard zijn er volop mogelijkheden om je te ontwikkelen binnen de organisatie. Wij juichen die ambitie alleen maar toe!

Voorbeelden van wat je op een dag doet:

  • Je checkt de prestaties van de nieuwste advertentieteksten die je samen met het content-team hebt opgesteld om de CTR te verhogen.
  • Op de landingspagina van het belangrijkste zoekwoord zie je een aantal knelpunten op mobiele apparaten. Je komt met een idee voor een A/B-test om jouw optimalisaties te valideren.
  • De Google Shopping-campagnes kunnen wel een zetje gebruiken. Je inventariseert wat momenteel de best presterende producten zijn en past de feeds daarop aan.
  • Ons nieuwste whitelabel ziet de meerwaarde van adverteren voor hun shop en wil graag starten met AdWords. Jouw advies en configuratie helpt hen om de eerste klik te krijgen.
  • Met onze attributie-rapportages onderzoek je de bijdrage van onze non-branded campagnes aan de totale customer journey. Je komt een aantal afwijkingen tegen bij Display en Social en initieert een vervolganalyse om je bevindingen te toetsen.


Wie zoeken we?

Wij geloven dat het belangrijk is dat we een goede match hebben tussen jou en ons team. Herken je jezelf in de volgende punten?

  • Je ziet snel verbanden in data, combineert deze met actuele ontwikkelingen en vertaalt kansen naar tests en winstgevende acties.
  • Google AdWords en Shopping zijn voor jou een tweede taal. Je haalt energie uit het 'spelletje' om de beste posities tegen de laagst mogelijke kosten te verkrijgen.
  • Afwijkende details vallen je op. Je beheersing van de Nederlandse taal is uitstekend. De Cialdini-principes pas je bijna gedachteloos toe bij het opstellen van advertentieteksten.
  • Je bent energiek, doelgericht en zoekt de samenwerking met jouw eigen team en waar nodig met andere teams om te sparren of informatie te halen.


Dat ben ik!

Herken je je in het profiel en heb je interesse? Stuur ons jouw motivatie + CV. Laat ons ook gelijk weten wat je vindt dat er beter kan aan onze advertenties.

Heb je vragen? Bel gerust met Matthijs (06-10200669) of mail matthijs@kaartencarrousel.nl. Reageren kan t/m 24 januari 2018.

Tools

Google AdWords

Daar ben je expert in

Google Analytics

Daar vind je goed je weg in

Facebook/Instagram ads

Ervaring is een pré

DoubleClick

Ervaring is een pré

Tableau

Ervaring is een pré

Van Instagram